Читај ми!

Вајбер – нове функције у пословним четовима

"Rakuten Viber" наставља да олакшава комуникацију између корисника и брендова: корисници сада могу да „пинују“ важне информације у пословним четовима и одговарају на конкретну поруку унутар пословних конверзација.  

Вајбер даје брендовима прилику да боље одговоре на потребе купаца путем нових функција у пословним препискама.

"Rakuten Viber", најпопуларнија апликација за размену порука у Србији, представио је нову групу опција помоћу којих ће корисници једноставно моћи да пронађу важне информације унутар пословних четова, као и да одговарају на конкретне поруке у конверзацији са брендовима.

Уз "Pin-to-Top" опција (Закачи на врх) за поруке коју је Вајбер увео за пословне четове, омогућава корисницима да не пропусте кључне информације – тиме што могу да закаче на врх одређену поруку унутар конверзације с брендом. Уз то, на располагању је и такође недавно уведена опција да се на врх закачи и цео низ порука (thread) – односно део разговора – налик на могућности из свакодневних конверзација са пријатељима.

Уз "Pin-to-Top" опцију свака важна порука увек ће бити при руци. На пример, корисник који заказује тест у лабораторији или резервише хотелску собу имаће брз приступ тој конкретној поруци са детаљима заказаног теста или хотелске резервације.

Како бисте пиновали поруку у пословном чету, требало би прво да:

– означите поруку, а затим да је
– дуго држите притиснутом – и онда одаберите опцију "Pin" (Закачи).

Корисници од сада могу и да одговарају на конкретну поруку унутар пословних конверзација, што омогућава и корисницима и брендовима да боље прате ток разговора. На пример, у активној конверзацији са радњом у којој је купац истовремено поручио више ствари, он или она сада могу да одговоре на конкренту поруку и да се тако побрину да ништа не буде погрешно схваћено – и да ниједна поруџбина не буде заборављена или затурена.

Одговор на конкретну поруку у пословном чету функционише на исти начин као у обичним приватним или групним четовима са другим корисницима, тако што:

– означите поруку, а затим је
– дуго држите притиснуту, а онда одаберете "Reply" (Одговори), или превлачењем прстом удесно по екрану изаберете поруку на коју желите да одговорите.

Према статисици, 56 одсто корисника радије се дописује са брендовима него што их зове.
Вајбер наставља да поједностављује комуникацију корисника са брендовима, тако што уводи нова побољшања у апликацији. Претходно, Вајбер је представио и функцију којом је омогућено корисницима да са брендовима деле фајлове, фотографије и снимке до 200 мегабајта величине. То је и брендовима омогућило смисленију и згоднију комуникацију са корисницима, и олакшало им пружање подршке корисницима. Сви фајлови који се пошаљу између бренда и корисника заштићени су енкрипцијом у транзиту.

О компанији "Rakuten Viber":

"Rakuten Viber" повезује људе, без обзира на то ко су и одакле долазе. Наша глобална база корисника има на располагању низ функција попут директног четовања, видео-позива, размене порука унутар група, вести и дискусија о омиљеним робним маркама и познатим личностима. Ми обезбеђујемо да наши корисници имају безбедне и слободне услове да деле своје емоције.
"Rakuten Viber" је део "Rakuten Inc.", глобалног лидера у електронској трговини и финансијским услугама. Званични је канал комуникације ФК Барселона, као и званични партнер за размену инстант порука и апликација за позиве Голден стејт вориорса.

Преузмите Вajбер данас и уживајте у најбољем комуникацијском искуству на свету.