Имате ли Инстаграм или Фејсбук? Од чега зависи популарност на мрежама

Међу бројним корисницима, инфлуенсерима, мини инфлуенсерима, онима који хоће да зараде или пак само да привуку пажњу, има и оних који се труде да буду искрени.

Шта доноси популарност на мрежама? Пратиоце, мало новца и много популарности. Међутим, није више довољно само рекламирати нешто, добру маскару, популарну литературу, јефтину, а фирмирану гардеробу. 

Социолози кажу, највредније је дати своје емоције. И можда је то један од разлога што Малог Штрумфа, дечака који воли фудбал и истовремено се бори са вишком килограма, прати више од 100 хиљада људи. 

Његовом храброшћу осокољени, многи уче да, без обзира на недостатке, не одустају од својих жеља. Мали Штумф игра фудбал од своје шесте године у Фудбалском клубу „Младост“ у Доњој Борини, недалеко од Малог Зворника. И многи долазе да навијају управо захваљујући њему. Надимак Штрумф, добио је од деке, а Мали је додао, да се нашали на свој рачун.

„Кад ми неко напише да сам дебео, или  ми да неки смешан надимак у коментарима, ја се на то баш и не обазирем“, каже Стефан Владић, алијас Мали Штрумф.

Када се проблем подели, човеку је лакше. Тако је било и у случају Усвојене маме, како је свој профил назвала Кристина, која је желела да усвоји дете.

„Kада смо супруг и ја донели одлуку о усвајању детета, трагали смо за било којом информацијом о томе. Постојала су само  становишта струке. Како изгледа цео процес, која је улога социјалних радника... Али искустава родитеља, тога нигде није било, па смо одлучили да то променимо“, напомиње Кристина.

Данас, осим што уживају у родитељству, она и њен супруг несебично деле своја искуства на мрежама и стичу нове пријатеље.

Као и Ивана, која своје пијачне дане, некад тешке, некад хладне, некад без пазара, дели са онима који на Видиковачкој пијаци раде или купују.

По струци електротехничар радио-видео технике, Ивана, познатија по Инстаграм налогу Мали пијац, већ 15 година свакодневно преноси атмосферу са тезге и забавља хиљаде људи на друштвеним мрежама.

„Волела сам овај посао и пре овога, а сада пошто усрећујем толики број људи на Инстаграму и Тик-току, све оне који ме прате – има их више од 100.000 – како да се човек не осети боље? То ми је нека потврда. То њихово расположење које ја чиним бољим“, наводи Ивана Станковић.

Ивана је заволела посао захваљујући друштвеним мрежама, а Стефан је заволео себе захваљујући Малом Штрумфу. О љубави Кристине и њеног супруга и храбрости да и не говоримо.

„Људи углавном воле да виде и неки стваран део, да га тако назовемо, а не само оно што је сажето за друштвене мреже. Многи крену у креирање таквог садржаја из сопствених потреба, из љубави према нечему, из лечења самога себе, тражења одговора на одређена питања“, наглашава Јелена Радовић, социолог и стручњак за маркетинг.

И одговори дођу, када се човек отвори. Баш такви, спонтани и искрени инфлуенсери најлакше освајају публику и постају популарни. Посебно кад нису ту само због новца и реклама, већ да би поделили оно највредније – своју емоцију.

среда, 15. октобар 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом