среда, 09.04.2014, 11:17 -> 11:47
štampaj„Фејсбук“ лице „Твитер“ профила
Друштвена мрежа „Твитер“, у жељи да привуче кориснике, уводи нови изглед профила с већим фотографијама, као и слободнију контролу страница, чиме све више подсећа на „Фејсбук“.
Као део промена које друштвена мрежа Твитер уводи, у наредних неколико недеља, корисници ће на свом налогу имати веће банере као на Фејсбуку, моћи ће да истакну на врх која им је интеренсантна тема тог дана, а саме поруке (твитови) других корисника биће благо увећане.
Међутим, те промене неће бити актуелне само када корисник Твитера приступа налогу преко мобилног телефона. Мада, судећи према досадашњем тренду прилагођавања новина различитим технологијама, може се очекивати да ће ново лице мреже врло брзо стићи и на екране телефона.
Представници Твитера открили су да је у фебруару мрежа имала око 240 милиона корисника, док их конкурентни Фејсбук има 1,23 милијарде широм света.
Твитер је бесплатна онлајн друштвена мрежа и микро-блог услуга која омогућава својим корисницима да шаљу своје и читају туђе микро-текстуалне поруке - твитове, ограничене на 140 словних места (карактера).
Од марта 2009. године, Твитер је забележио раст популарности у свету. Често га описују као „интернетски СМС“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар