понедељак, 24.12.2012, 11:45 -> 14:57
štampajБрендирана Адел!
Како би спречила злоупотребу свог лика и дела, кантауторка анђеоског гласа Адел, претворила је име у „заштитни знак“. Певачица на овај начин жели да се заштити од „појављивања“ у разним рекламама за производе које не подржава.
Соул певачица Адел претворила је своје име у „заштитни знак", како би спречила злоупотребу у рекламама, преносе британски медији.
„Чувена кантауторка не жели да неко експлоатише њено име на производима, које не подржава", рекао је један неименовани извор листу Сан.
Певачица не жели да се њено име користи за рекламирање парфема или накита, на пример.
Адел је у октобру родила своје прво дете, а другу годину за редом магазин Билборд ју је прогласио уметником године, док је њен албум – 21 – албум године.
Иначе, музичари Бијонсе и Џеј-Зи покушали су у октобру да од имена своје ћерке Блу Ајви направе трговачку марку, како би покренули линију производа за бебе, али нису успели.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар