Читај ми!

Глумци навалили у спотове

Појављивање у музичким спотовима за глумачке звезде некада је било потпуно незанимљиво. Сада музичари и глумци све чешће сарађују испред камера, а контроверзнија решења изазивају праву помаму на интернету.

Годинама су филмске звезде тражиле изазовне улоге у нискобуџетним драмама и независним продукцијама, али се последњих месеци међу холивудским глумцима појавио нови тренд - појављивање у спотовима инди бендова.

У јуну, звезда Трансформерса Шаја Лабаф изазвао је медијску помаму када се појавио наг у споту исландског фолк бенда "Sigur Ros".

Исте седмице, Данијел Радклиф, познат по улози дечака чаробњака Харија Потера, глумио је пијанца у споту групе "Slow Club", док је холивудски заводник Џејк Гиленхал играо убицу у видео-споту састава "The Shoes".

У прошлости, гостовања великих глумачких имена била су привилегија великих музичара попут Мајкла Џексона или рок гиганта „Аеросмита".

Данас, појављивање у музичким спотовима служи како за популаризацију самих глумаца, тако и за побољшање репутације инди бендова.

Спот групе "Sigur Ros" са нагим 26-годишњим Лабафом привукао је више од два милиона гледалаца од када се први пут појавио 18. јуна.

Радклиф је такође изазвао велико интересовање својом улогом измученог пијанца у споту за песму Beginners.

Улога је, наводи Ројтерс, можда имала дубље значење за глумца који је у фебруару признао да је алкохоличар.

Певачица бенда "Slow Club" Ребека Тејлор рекла је да је Данијелово извођење било „задивљујуће".

За разилку од Лабафа и Радклифа који нису желели да коментаришу своје појављивање у спотовима, Гиленхал је рекао да је снимио спот Time to Dance за француски инди бенд "The Shoes" јер „видео може да стоји сам за себе. Као знак питања на крају реченице".

У споту Гиленгал глуми психопату убицу.

„Био нам је потребан одличан глумац. Желели смо да ово буде уметничко дело, а не неки шокантни спот", нагласио је члан бенда Гиљом Бриер.

Кит Кофилд, помоћник директора магазина Билборд, сматра да су спотови данас много утицајнији јер су доступни свима, захваљујући Јутјубу и бројним сајтовима, за разлику од почетака Ем-Ти-Вија када су спотове гледали само они срећници који су имали тај канал.

„Спотови су сасвим сигурно утицајнији сада јер их свако може видети, али проблем је привући гледаоце који их иначе не би гледали", оценио је Кофилд.

И док је унајмљивање глумаца велики подстицај за инди бендове, сарадња често не значи и добру продају.

Сингл Time to Dance 2.000 пута је „скинут" са интернета, али је половина куповина обављена чим се видео појавио.

Са друге стране, спот је од средине јуна видело више од 347.000 људи, али се бенд не нада дугорочном успеху.

„Супер је допрети до толико људи. Али није да ми сада седимо и пијемо скупу флаширану воду и мислимо да смо успели. Прилично смо опуштени са тиме где смо и шта можемо", рекла је Ребека Тејлор.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
20° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се