четвртак, 22.09.2011, 18:50 -> 23:44
štampajЈанко Типсаревић, интимно
Српски тенисер Јанко Типсаревић је, не баш тако стидљиво, направио свој први модни корак - постао је заштитно лице познате домаће куће доњег веша. У њиховој најновијој кампањи за мушку линију, врхунски спортиста је „обучен за победу“, а уједно представљен и као сексепилан и издржљив савремени мушкарац.
После рекламе за паштету и кампање коју је радио за једну банку, Јанко Типсаревић је одлучио да учини нешто много, много смелије.
Тренутно 17. тенисер света је отишао право у "Extreme Intimo" и „обукао се за победу"... додуше као заштитно лице у најновијој кампањи овог српског бренда.
Можда му је у доношењу одлуке индиректно помогао млађи колега Рафаел Надал, који је недавно урадио нешто слично.
„У животу, као и на терену, морам да будем одлучан. Водим врло активан и динамичан живот, што понекад стварно уме да буде врло напорно. Желим да се осећам добро у својој кожи, јер ми удобност, квалитет и сигурност једноставно помажу да превазиђем све те напоре и постигнем своје циљеве...", каже, између осталог, Јанко.
Ексклузивне фотографије које су пред вама направила је Милена Ракочевић.
Подсећамо вас да су донедавно главни промотери те куће доњег рубља били певачица Наташа Беквалац и њен бивши супруг Данило Икодиновић.