Хаљина која „убија“ конкуренцију
Тешко да је неко приметио било коју другу хаљину (или девојку) на прослави коју је организовао „Харперс базар“ у Њујорку. Просто речено, Емили Ратајковски, aмеричка глумица и манекенка, одабрала је „креацију без конкуреције“.
Прославила се у споту Робина Тика за нумеру Blurred Lines, 2013. године.
Свима је одмах постало јасно колико атрактивно изгледа Емили Ратајковски, па је свако њено наредно појављивање, било приватно или професионално, готово аутоматски праћено са много пажње.
Међутим, хаљина Џулијена Мекдоналда коју је синоћ носила на журци Икона у њујоршком хотелу „Плаза“, донела јој је армију нових обожавалаца! Сигурно.
Део је Мекдоналдове колекције "AW16", коју одликује много смелих изреза.
Како наводи Дејли мејл, уз једноставне црне сандале са високом штиклом, 25-годишња манекенка је изгледала савршено.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 8
Пошаљи коментар