Селфи као инспирација за колекцију куће „Долче и Габана“!
Један од најславнијих светских модних брендова, империја „Долче и Габана“, у својој новој кампањи за пролеће/лето 2016. године слави Италију, моду, жене, храну, живот и селфије!
Заносне манекенке и мушки модели на атрактивним фотографијама уживају у кафићу у типичном италијанском месташцету, одевени у нове креације с потписом славних креатора, а на живописним фотографијама појављују се и већ уобичајени статисти попут бакица, конобарица, а нашао се ту и понеки улични продавац и часна сестра.
У новој рекламној кампањи можемо да видимо становнике и туристе како се друже – познаваоце италијанског живота и оне који желе да га упознају и прихвате, на фотографијама заједно ручају, разговарају, забављају се и фотографишу.
Дизајнерски тим чувене модне куће „Доче и Габана“, без сумње, био је инспирисан Италијом, женама, храном, лепотом живота и глобалним феноменом – селфијем.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар