среда, 26.03.2014, 15:23 -> 15:59
štampajКуда „Синди“ прође, веш не остаје
Најпровокативнији комади доњег веша нестају са полица радњи због појаве жена популарно названих „Синди“. Реч је припадницама лепшег пола које имају висока примања, често и децу, а недавно су разведене и у потрази за забавом. Најпознатије представнице групе Лиз Харли, ТВ лице Мелани Сајкс и супермодел Хајди Клум.
Луксузни брендови доњег рубља бележе пораст продаје секси производа због појаве жена које се популарно зову „Синди“.
„Синди“ је нови назив за "Single Income Now Divorced" жене, то јест припаднице лепшег пола које имају висока примања, често и децу, а недавно су разведене и у потрази за забавом.
Глумица Лиз Харли, ТВ презентерка Мелани Сајкс и супермодел Хајди Клум су најпознатије чланице ове новоустановљене заједнице.
Најчешће уживају у „наваљалим четрдесетим" и излазе са неколико мушкараца док не нађу новог „господина правог“. Кратко речено, не устежу се у уживању.
Најпознатији произвођачи доњег рубља откривају запањујући пораст продаје од 45 одсто разведеним дамама старости између 35 и 50 година.
Купују највише провокативне моделе, који су раније били најпопуларнији међу женама у двадесетим годинама.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар