петак, 15.03.2013, 07:58 -> 08:42
štampajКејт Мос претња за Њујорк
Вожња улицама Њујорка није ни мало безбедна, посебно за мушкарце, којима највише скрећу пажњу рекламни панои са фотографијом славне Британке Кејт Мос. Кејт је за потребе рекламе готово потпуно нага позирала у "Stuart Weitzman" штиклама.
Британска манекенка Кејт Мос, крајем године је објавила да је постала ново заштитно лице луксузног бренда обуће "Stuart Weitzman".
Према писању сајта Дејли мејл, рекламна кампања је одлично осмишљена, фотографије које је урадио Марио Тестино су врло провокативне и остављају јак утисак на потрошаче.
Рекламни панои на којима је Кејт приказана у изазовној пози, готово потпуно нага у "Stuart Weitzman" штиклама, постављени су широм Њујорка и привлаче велику пажњу.
Бројни пролазници шаљиво коментаришу да су билборди одличан маркетиншки трик, али и да утичу на возаче, који не могу да скину поглед са заносне манекенке, што може да изазове колапс у саобраћају.
Иначе, пре 39-годишње Кејт, заштитно лице овог модног бренда била је Наталиа Водианова, али према речима модних познавалаца, није показала довољну дозу смелости као позната Британка.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар