уторак, 18.12.2012, 10:46 -> 15:59
štampajЗар и ти, сине Ромео?
У најновијој кампањи модне куће „Барбери“, млади Ромео Бекам доказао је да ивер не пада далеко од кладе. Попут славних родитеља, икона стила Викторије и Дејвида, дечак је у улози новог заштитног лица бренда професионално одговорио на изазове на снимању.
Десетогодишњи син британске дизајнерке Викторије Бекам и славног фудбалера Дејвида Бекама, постао је модел компаније „Барбери".
Ромео је кренуо стопама модно освешћених родитеља и позирао у одећи славног бренда „барбери" из колекције за пролеће/лето 2013. године.
Уз дечака позирали су Еди Кембел и Арли Франс, а аутор снимака је познати фотограф Марио Тестино.
„Добро смо се забавили и мислим да се то види на фотографијама", изјавио је један од директора чувене модне куће, Кристофер Бејли.
Неименовени извор рекао је да је млади Ромео био права звезда, као и да је био изузетно симпатичан током свог ангажмана.
Дејвид Бекам је раније изјавио да његов првенац има смисла за моду, док његов други син Бруклин носи само мајице и дресове.
Позната британска породица тренутно се налази у домовини како би прославили Божић.
У последње време прича се да Бекамови планирају да напусте САД и врате се кући, у родну Енглеску.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар