субота, 14.04.2012, 13:48 -> 15:06
Изазовна „Дијет кола“
„Дијет кола“ добила је нови, провокативни изглед бочице који је дизајнирао Жан Пол Готје. Његове препознатљиве плаве пругице и еротични корсет две су верзије у којима су флашице доступне за сада.
Легендарни креатор Жан Пол Готје припремио је два нова изгледа за дијеталну „Колу" за европско тржиште.
Газирано пиће тако је завршило у драматичним водама високе моде, и то с потписом једног од највећих мајстора. Бочице су назване „Дан" и „Ноћ" - она дневна у знаку је препознатљивих Готјеових морнарских пругица, док ноћна верзија одише сексепилом, утегнута у провокативни корсет.
Накнадно, на тржиште стиже и трећа бочица под називом "Tatto", надахнута као што и само име каже тетоважама.
Модно „освештане" бочице „Дијет коле" званично су представљене у краткој, али занимљивој реклами.
Флашице „Коле" пре Готјеа су дизајнирали и Карл Лагерфелд, Ђанфранко Фере и Роберто Кавали.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар