недеља, 12.02.2012, 09:35 -> 11:55
Уз „светлуцање“ Џенифер не треба одећа
Деценију након што је представила свој први парфем "Glow", Џенифер Лопез је лансирала нову комбинацију мирисних нота која је еволуција првенца, а рекламира је на најбољи могући начин - поптпуно нага! Латино дива нада се да ће "Glowing in the spring of 2012" попут претходника бити најпродаванији међу парфемима познатих личности.
Латино дива је "Glow" лансирала још 2002. године, а током протекле деценије, најпродаванији парфем који потписује нека славна личност имао је различите варијације.
У међувремену, прослављена глумица и певачица представила је и друге парфеме и козметичке препарате који носе њено име.
Међутим, прва комбинација мирисних нота се показала као најуспешнија, и сада је дошло време да се направи њена најбоља наследница, што је Џеј Ло и урадила.
Име парфема је "Glowing in the spring of 2012", а на првој промотивној фотографији Џенифер Лопез је као од мајке рођена!
„Мој нови парфем је тако 'чист'... То је нешто чиме сам се водила док сам креирала и претходне парфеме. Овај није реплика оног из 2002. године, али може се рећи да је његова еволуција. Природан је, мирише на планету Земљу, реалан је, али има и неки 'шумски мирис'", истакла је дива представљајући своје ново „светлуцање" у једном интервју.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар