Одржана Дигитална конференција за инфлуенсере

Дигитална конференција посвећена инфлуенсерима и свима којима су у фокусу најновији трендови, производи и њихова промоција на друштвеним мрежама, одржана je јуче у Kомбанк Дворани под називом „The Army Of Me“ и слоганом „Your vibe, Your tribe“.

Свесни важности инфлуенc маркетинга, одржавањем овог догађаја организатори су желели да пружи посетиоцима потпуно бесплатну едукацију, да покрену нове моделе сарадње и да покажу већи интерес за актуелне дигиталне трендове.

Током једног дана били cy представљени инспиративни примери и успешна решења како би инфлуенсери, али и брандови, постигли свој пуни тржишни потенцијал у ери дигиталне комуникације.

Шта све блогери и инфлуенсери могу очекивати од брендова и агенција, који су најкориснији алати за сарадњу са њима и како направити понуду за своје услуге појаснилa je Јасмина Kрстић Латиновић, дугогодишњи ПР менаџер бројних брендова и институција и аутор блога „Прикази Стварности“.  

Своја искуства о томе како се постаје „опинион лидер“ и ствара „армија пратилаца“ откриo je Дино Тутунџић, оснивач чувене странице „Мудролије са Твитера“, којa броји више стотина хиљада пратилаца.

Све што нисy знали о хаштаговима и онлajн апликацијама посетиоци су сазнали од Ане Т. Димитријевић, која већ деценију своје клијенте успешно промовише онлajн.

Шта несвесно откривамо о себи, постављајући фото и видео садржај на друштвеним мрежама спада у тајне говора тела, а више о томе учесници конференције cy чули од Марка Буразора, дугогодишњег тренера из домена комуникација и пословних вештина.

За инфлуенсере који имају могућност да раде за коропорације Драган Варагић, стратег пословања, откриo je зашто је важан компанијски блог и како се креира, али и како се најбоље мери брендинг ефекат блога. 

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 27. јул 2025.
23° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом