Шта чини успешног продавца
У овој епизоди серијала „GoStudy“ сазнајте које навике и стандарди разликују доброг од заиста успешног продавца на интернету.
Успешан продавац није онај који има највише поруџбина, већ онај који гради поуздан бренд. Основе успеха су:
Стабилан лагер – празне залихе значе изгубљену продају.
Конкурентне цене – купци лако пореде понуде.
Квалитетно паковање – утиче на репутацију.
Прецизни описи – производ мора бити тачно оно што је наручено.
Рок испоруке – одржава поверење купца.
На великим платформама продавци сарађују са account менаџерима, који помажу у акцијама, кампањама и развоју.
Можете чак отворити сопствену „продавницу у продавници“ и градити свој визуелни идентитет и лојалност купаца.
Први корак ка томе је на бесплатној платформи GoStudy.rs.
Коментари