Читај ми!

„Фијат 500Л“ јачи од Годзиле

Маркетиншки тимови „Фијата“ и „Ворнер броса“ удружили су снаге и довели „очи у очи“ Годзилу и нови „500Л“.

У реклами, велики јапански каиџу показује велику љубав према „фијатима", које убацује у уста ко кикирики. Али онда у кадар улази „500Л“ који у срушеном граду избегава све препреке, све док га не спази Годзила.

Велико чудовиште подиже и, са осталим „фијатима“, убацује у уста „500Л“, као да су то грицкалице. Али након неколико секунди чудовиште је почело да се гуши, па је испљунуло аутомобил.

„'Фијат 500Л' - много већи него што мислите“, порука је на крају рекламе.

Иначе, нови „фића“ се широм света сјајно продаје, па је „Фијат“ од његовог изласка на тржиште направио изузетно велику и скупоцену маркетиншку кампању. Тако се пре неколико месеци у реклами за „500Л“ нашао и познати репер и продуцент Пи Диди.

Број коментара 9

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. септембар 2025.
20° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом