петак, 21.02.2014, 11:21 -> 12:26
štampajТројански коњ маркетинга
Транспортна компанија „ДХЛ“ искористила своју конкуренцију да их рекламира! Кутије које су претходно премазали специјалним мастилом дали су куририма компанија „УПС“ и „ТНТ“ на доставу. Док су шетали градом тражећи адресе, на кутијама је освануо натпис: „ДХЛ је бржи“. Можда није часно и поштено, али је свакако генијално.
Бум који су направиле компаније за продају ствари преко интернета условио је оштру борбу између транспортних компанија. Сјајан маркетиншки тим „ДХЛ-а“ дошао је на фантастичну идеју да искористи конкуренцију за рекламирање!
Користећи мастило осетљиво на температуру, „ДХЛ“ је премазао десетине великих кутија за чије је достављање користио услуге других транспортних компанија, попут „УПС-а“ и „ТНТ-а“.
Иако је деловало да су кутије црне, оне су у ствари биле премазане мастилом осетљивим на промену температуре, а пре него што су дате на доставу добро су расхлађене, што је условило да мастило потпуно поцрни.
Међутим, како су се кутије загрејале у камионима за доставу, на њима је освануо натпис: „'ДХЛ' је бржи“.
Тако је десетине курира конкурентских компанија носило кутије на којима је „ДХЛ“ имао бесплатну рекламу.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар