понедељак, 06.05.2013, 21:03 -> 22:29
Кошуље које не смрде ни после 100 дана ношења
Већини мушкараца, а и великом броју жена буде мука када после напорног радног дана морају још да оперу, окаче и испеглају веш. Свакако најгоре су кошуље. Мек Бишоп је до те мере презирао ту „активност“ да је направио кошуљу која не упија зној и не мора да се пере 100 дана. Тврди да је тајна у фино испреденој вуни. Цена једне кошуље је 98 долара, а прва тура од 3.000 комада већ је распродата.
Апсолвент Мек Бишоп највише од свих кућних послова је мрзео прање веша. Онда се досетио како да реши проблем - направио је кошуљу коју мора да пере три пута годишње, преноси Хафингтон пост.
Заједно са два пријатеља Бишоп је основао фирму "Wool&Prince". Кошуља од фино предене вуне која би требала да издржи више од 100 дана без потребе да се опере једини је артикал у продаји.
Да су Бишоп и другари очито на добром путу сведочи и чињеница да су кампању за прикупљање почетних средстава лансирали 22. априла са циљем да скупе 30.000 долара. Сакупили су више 290.000 долара за десет дана.
Инспирацију је Бишоп добио размишљајући о својим џинс панталонама.
„Момци обожавају да носе џинс, пошто захтева врло мало одржавања. Проблем је био у томе што су кошуље потпуно друга прича, зато што њих морате стално да одржавате, перете и пеглате", каже Бишоп за Хафингтон пост.
Тајна издржљивости нове кошуље је фино предена вуна, попут оне која би се користила у изради италијанских одела. Вуна после ношења не развија смрад као што је то случај са кошуљама од мешавине памука и синтетичких влакана.
Разлог томе је што вуна не апсорбује зној који доводи до развоја бактерија - главног узрочника смрада одеће. Бишоп иначе има искуства са вуном пошто његова породица води предионицу.
У реклами за нову кошуљу, Бишоп иде од човека до човека и пита их да помиришу и опипају његову кошуљу, а онда и, након одговора, каже да ту кошуљу носи већ 100 дана, а у њој је, између осталог, играо кошарку и скако у језеро.
Са прикупљеним средствима "Wool&Prince" направиће 3.000 кошуља у Шангају, а продаваће се по цени од 98 долара за комад. Једина лоша ствар јесте што је све већ распродато, па ће многи морати да сачекају.
Како је истакао, млада компанија је сада фокусирана на производњу, али би он волео да у будућности прави друге ствари поред кошуља.
„Желимо да видимо како ће људи реаговати на кошуље. Онда ћемо развијати и друге производе", истиче Бишоп.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар