понедељак, 05.10.2026, 12:56 -> 13:01
Извор: РТС
Почиње пријава стартапа за GITEX AI BELGRADE
Сто технолошких стартапа из Југоисточне Европе биће изабрано за учешће на међународном пословно-технолошком скупу GITEX AI BELGRADE 2027. Пријаве за програм SEE 100 почињу данас у подне, а рок за пријављивање је 27. новембар.
GITEX AI BELGRADE, званични пословни и технолошки догађај специјализоване изложбе EXPO 2027 Београд, покреће програм SEE 100, у оквиру којег ће бити изабрано 100 перспективних технолошких стартапа из Југоисточне Европе.
Одабрани стартапи учествоваће на скупу GITEX AI BELGRADE 2027, који ће бити одржан од 25. до 27. маја наредне године у Београду.
Пријављивање почиње данас у 12 часова, а заинтересовани стартапи могу да се региструју преко платформе:
https://innovate.expandnorthstar.com/en/challenges/see100-2027
Учесници програма добиће прилику да своја технолошка решења представе међународним инвеститорима, корпоративним купцима, технолошким компанијама и представницима институција, као и да се повежу са међународном GITEX заједницом.
Програм подржава Привредна комора Србије, која ће за 100 изабраних стартапа из Југоисточне Европе покрити око 95 одсто трошкова учешћа.
Поред изложбеног простора на GITEX AI BELGRADE, учесницима ће бити доступне радионице са инвеститорима и организацијама које се баве развојем стартапа, као и организовано пословно повезивање са потенцијалним улагачима и корпоративним купцима.
Планирано је више од 500 пословних састанака, док се очекује учешће више од 700 излагача.
Одабрани стартапи моћи ће да конкуришу и за Supernova Challenge, такмичење које обухвата новчани наградни фонд и програм подршке за даљи развој пословања.
У оквиру програма SEE 100 биће уведена и посебна финтек категорија, уз подршку AIK банке. Један од финалиста добиће прилику да сарађује са техничким тимом банке, разговара са њеним највишим руководством и добије подршку за ширење пословања на међународна тржишта током 2027. и 2028. године.
Програм је отворен за стартапе из Србије, Румуније, Мађарске, Словеније, Хрватске, Босне и Херцеговине, Црне Горе, Албаније, Грчке, Бугарске и Северне Македоније.
Рок за подношење онлајн пријава је 27. новембар 2026. године у 23.59 по београдском времену.