петак, 15.06.2012, 14:41 -> 15:49
štampajУ Србији интернет све ближи телевизији
Код активних интернет корисника у Србији, коришћење друштвених медија приближава се нивоу коришћења телевизије, показало највеће светско истраживање "Wave 6", по други пут рађено и у нашој земљи.
У сали Београдске филхармоније одржана је презентација истраживања "Wave 6", којој су присуствовали представници медија, домаћих и интернационалних компанија, као и најутицајнији представници онлајн заједнице у Србији.
"Wave 6" је највеће светско истраживање о употреби друштвених медија, у којем учествују 62 земље света. Већ шест година се спроводи на глобалном нивоу, а ове године истраживање је спроведено по други пут и у Србији, у организацији медијске агенције "Universal Media" и дигиталне агенције "Fastbridge".
"Wаве" сваке године индентификује кључну разлику у односу на претходне године истраживања, препознаје трендове, и даје смернице компанијама како да се на прави начин повежу са потрошачима на друштвеним медијима.
Истраживање је показало да редовни корисници интернета у Србији више времена проводе онлајн него испред телевизора, да 91% гледа видео клипове, 71% свакодневно ажурира свој профил на друштвеним мрежама, док 76% посећује профиле пријатеља.
Корисницима друштвени медији највише служе за размену порука (78%) и проналажење пријатеља (74%), показало је "Wave" истраживање.
У склопу "Wave" презентације одржана је и панел дискусија, у којој су учествовали представници компанија „Кока-кола", „Карлсберг" и „Телеком Србија", као и најутицајнији припадници блогерске заједнице.
Панелисти су поделили своја искуства у раду на друштвеним медијима и њихов велики значај за брендове.
"Wаве" је и ове године успео да одговори на најважнија питања у сфери друштвених медија на интернету – закључак је да снага друштвених медија не долази само од броја корисника, већ и количине времена које они на њима проводе.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар