четвртак, 22.02.2024, 07:49 -> 08:22
Извор: РТС
Аутор: Александра Станковић
U novom "Bambijevom" pogonu kreiraju se novi proizvodi, u starom se napravi 120 tona "plazme" dnevno
Kompanija “Bambi“ je osnovala Centar za istraživanje i razvoj koji podrazumeva mini liniju za kreiranje novih proizvoda. To je preduslov za inovacije bez usporavanja svakodnevne proizvodnje. Doprineće proširenju proizvodnih kapaciteta u narednom periodu, pa i zapošljavanju.
Ako bi se samo desetogodišnja proizvodnja “plazme“ poređala jedna za drugom, stigla bi do Meseca, obmotala bi ga više od 100 puta i vratila se na Zemlju. Ovaj keks je srce i temelj fabrike.
Kada je “Bambi“ dobio novog vlasnika, prvo su obezbeđeni najbolji uslovi za “plazmu“. Postavljena je nova linija duga 310 metara i sada se proizvodi 120 tona “plazme“ dnevno, što je nekada bila godišnja proizvodnja.
“Plazma“ keks je toliko važan deo svakodnevice svake porodice da je možda više poslastica sa njim napravljeno u domovima širom regiona, nego u fabrici.
Zato će novi Centar za istraživanje i razvoj vredan 2,5 miliona evra u okviru “Bambijevog“ proizvodnog pogona u Požarevcu, omogućiti kreiranje više novih proizvoda bez zaustavljanja redovne proizvodnje.
“Suštinski imamo dva paralelna procesa, jedno je šta mi interno u kompaniji razmišljamo i smišljamo, a drugo je da naš potrošač sam inovira i mi smo zahvalni, samo od njega treba da pokupimo znanje i da implementiramo kod nas u razvojnom centru, pa u proizvodnji”, rekao je direktor marketinga Ognjen Lazić.
Tokom 2024. godine planira se investicija od 12 miliona evra za ekspanziju proizvodnih kapaciteta kroz proširenje infrastrukture i uvođenje novih tehnologija, što će duplirati proizvodnju.
“Sada su kapaciteti na 50.000 tona, to će biti na 100.000 tona. To će sigurno povećati broj zaposlenih uprkos tome što ćemo uz nove linije investirati jako puno u automatizaciju linija”, ističe generalni direktor kompanije Bambi Dragan Stajković.
Svaki drugi keks koji se pojede u Srbiji dolazi iz požarevačke fabrike. Njihovi proizvodi dostupni su na četiri kontinenta, a do kraja godine planira se proširenje i na afričko tržište.
Коментари