Читај ми!

Koka-Kola i Bambi: Generacije koje dolaze očekuju da budemo odgovorni

Štednja prirodnih resursa, posebno vode, održivo poslovanje i rodna ravnopravnost ključne su stavke u poslovanju kompanija Koka-Kola HBC Srbija i Bambi.

U još jednoj izazovnoj godini, Koka-Kola HBC Srbija i Bambi nastavili su sa inovacijama i razvojem biznisa, i poboljšanjem svih indikatora kad je u pitanju zaštita životne sredine, kao važna oblast održivosti.

To je predstavljeno u Izveštaju o održivom poslovanju za 2021. godinu, pod nazivom „Budućnost je zajednička odgovornost“. Ovo je deveti izveštaj kompanije Koka-Kola HBC Srbija, dok je drugi u kojem se predstavljaju zajednički rezultati i ciljevi sa kompanijom Bambi, koja je od 2019. deo Koka-Kola HBC porodice.

Među najvažnijim dostignućima koja imaju uticaja na zaštitu životne sredine izdvajaju se smanjenje potrošnje vode po litru proizvedenog pića za 53,45 odsto i potrošnje energije za 56 odsto od 2007. godine, dok je kompanija Bambi od 2017. do danas smanjila utrošak vode po toni proizvoda za 24,7 odsto.

Od otpada generisanog u proizvodnji kompanija Koka-Kola HBC Srbija na reciklažu se šalje 99,27 procenata. Kompanija Bambi je tokom 2021. godine reciklirala 98 odsto generisanog proizvodnog otpada.

„U 2021. godini ne samo da smo uspeli da se oporavimo od izazova koji je kovid postavio pred nas, već smo postavili temelje za novi ubrzani rast u godinama koje dolaze, ulaskom u nove kategorije i proširenjem portfolija inovacijama. Pamtićemo 2021. godinu kao rekordnu i kada je reč o našem doprinosu oporavku i razvoju zajednice u kojoj poslujemo, ali i prema impresivnom napretku koji smo ostvarili u domenu zaštite životne sredine.

Ulagali smo u napredne tehnologije, poput pametnih rashladnih uređaja, formirali smo zelenu flotu kako bismo smanjili štetne emisije voznog parka, opredelili se za još inovacija na ambalaži. A ipak osećamo da je ovo tek početak, jer je za naš izvanredni tim zaposlenih, održivost oduvek aktuelna tema, stvar opredeljenja i zajednička odgovornost“, rekao je na predstavljanju Izveštaja, Svetoslav Atanasov, generalni direktor Koka-Kola HBC Srbija i Crna Gora.

Za kompaniju Bambi, 2021. godina je takođe bila uspešna.

„Prvi put u istoriji, naš izvoz je prešao magičnu granicu od 10.000 tona, uz rast od 10 odsto u odnosu na 2020. godinu. Investirali smo 11 miliona evra u novu proizvodnu Plazma liniju i započeli izgradnju Centra za istraživanje i razvoj koji će, obećavamo, biti povod brojnih lepih vesti, a pre svega izvor inspiracije, ideja, znanja.

Brinemo svakodnevno i o našim zaposlenima, radeći na njihovom osnaživanju. Pažljivo razmatramo i svoje poslovne planove brinući o zaštiti životne sredine, jer generacije koje dolaze od nas očekuju odgovornost, baš kao i mi od njih talenat, inovativnost i bolje sutra“, istakao je Ognjen Lazić, direktor finansija u kompaniji Bambi.

Na prezentaciji Izveštaja saopšteno je da dve trećine menadžerskih pozicija u kompaniji Koka-Kola HBC Srbija zauzimaju žene, dok je taj procenat u kompaniji Bambi nešto manje od pola.

Pored brojnih projekata i inicijativa u 2021. godini, kompanije su u razvoj lokalnih zajednica uložile 92 miliona dinara.

I ove godine, predstavljanju Izveštaja prethodio je Sustainability forum, na kojem su predstavnici kompanija, državnih institucija, medija i civilnog sektora razgovarali o važnim temama kao što su upravljanje vodama, ambalaža, razvoj zajednica i donacije.

недеља, 03. август 2025.
21° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом