четвртак, 09.08.2018, 10:52 -> 11:14
Извор: Танјуг
Gledaoci u Srbiji dnevno vide 2.362 TV reklame
Sedam najvećih TV stanica u Srbiji emitovalo je u prvoj polovini 2018. godine ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela "Ninamedija".
Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedije.
Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.
Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za TV prodaju Top šop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.
Sledi Maksi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.
Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink - 93.148, zatim na Prvoj TV - 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedija.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар