Refleksije
Dejan Dašić: Rebrendiranje Srbije – mit ili stvarnost
U dve večerašnje emisije ciklusa REFLEKSIJE možete slušati tekst Dejana Dašića „Rebrendiranje Srbije – mit ili stvarnost”.
U tekstu se analizira jačina brenda „Srbija“ i njegov cilj je da ukaže na potrebu za strateškim i integralnim pristupom brendiranju država i nacija. Autor ukazuje na činjenicu da je Srbija bila prepuštena „spoljašnjem brendiranju”, od ratnih razaranja, raznoraznih međunarodnih institucija, pa sve do Haškog tribunala. Takođe, sa velikim zakašnjenjem je shvatila koliki je i kakav stvarni uticaj lobiranja i angažovanja lobističkih kuća u pripremanju i donošenju važnih odluka na međunarodnoj političkoj sceni, uz velike ekonomske i političke štete koje je delom i zbog toga pretrpela u poslednje dve i po decenije. Kako imidž zemlje direktno utiče na međunarodni politički i ekonomski položaj, izvoz, privlačenje turista, stranih investicija, ovoj problematici, posvećuje se sve veća pažnja. Pravi i jaki brendovi su dugovečni, međutim, ukoliko dođe do njihove zapuštenosti, nebrige, nedovoljne posvećenosti, potrebna je revitalizacija brenda ili rebrendiranje.
Urednik emisije: Nemanja Mitrović
Коментари