Zaštita prava potrošača

Primena novog zakona o zaštiti potrošača počela je 20. decembra. Propis predviđa niz novina koje će doprineti boljoj i efikasnijoj zaštiti potrošača. Najznačajnije su – uvođenje registra „ne zovi“ , prekršajnih naloga, kao i obavezu izdavanja predračuna za majstorske usluge veće od 5000 dinara.

Kako će se „stati na put" nasrtljivim trgovcima koji telefonskim pozivima nude svoje robe i usluge? Na koji način će potrošači putem prekršajnih naloga  lakše ostvarivati svoja prava? Hoće li majstori obavezno izdavati specifikaciju troškova za svoje usluge?

Gošća emisije je Višnja Rakić, pomoćnica ministra trgovine, turizma i telekomunikacija.

Urednik Olivera Simić Milošević.

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом