Читај ми!

Hoćete dobar posao – treba da znate da smanjite stres, nađete rešenje i donesete brzo dobru odluku

Američki biznismen Mark Kuban podelio je svoja zapažanja kada su uspeh i zaposlenje u pitanju. Kako je istakao nemaju prednost radnici sa izraženim preduzetničkin duhom niti oni koji imaju visoko samopouzdanje, već sposobnost da analiziraju situaciju i nađu rešenje, bez mnogo galame i pompe.

Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку

Kuban je istakao da većina njegovih zaposlenih ima odlične veštine, preduzetnički duh i odnos prema radu. Ali jednu od veština je posebno izdvojio, jer ona daje odlične rezultate i donosi uspeh kolektivu.

„Najvažnija stvar za mene je smanjenje stresa i način na koji se nose zaposleni s tim. Ne treba ga širiti, već ublažavati. Ljudi koji to umeju su uspešni i odlično znaju da reše probleme“, rekao je Mark Kuban.

Prema rečima milijardera preduzetnika i investitora, druga važna osobina koja izdvaja zaposlene koji su uspešni je da znaju da rešavaju probleme.

Kubanovo zapažanje kada je stres u radnom okruženju u pitanju ima i svoju naučnu potporu.

Istraživanja su pokazala da stres ozbiljno utiče na produktivnost i radni učinak, a procenjuje se da američke kompanije na godišnjem nivou košta oko 300 milijardi dolara.

„Najveća veština kada je posao u pitanju je da svom šefu ponudite način na koji ćete umeti da smanjite njegov stres, a i svoj“, istakao je Mark Kuban.

Tajna uspeha je u kontroli stresa

„Imajući u vidu činjenicu da je stres na poslu neizbežan, akcenat je na načinu na koji ga prihvatamo“, rekla je Kendi Vins, direktorka programa za master studije medicinskog obrazovanja Univerziteta u Pensilvaniji.

Istraživanja su pokazala da ljudi koji na pozitivan način razmišljaju o stresu i shvate ga kao izazov imaju bolju produktivnost, bolje se fokusiraju na problem, imaju veću motivaciju i razmišljaju o novim prilikama za posao.

„Ispunjavanje obaveza, dobra pažnja i završetak posla u roku, empatija, su jednostavne strategije za izgradnju poverenja kod pretpostavljenih. Sve ovo će olakšatii vaš i život vašeg šefa“, rekla je Kendi Vins, direktorka programa za master studije medicinskog obrazovanja Univerziteta u Pensilvaniji.

субота, 05. јул 2025.
21° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом