Avio-kompanija tvitovala o šansama putnika da prežive pad
Kompanija „KLM Indija“ se izvinila svojim mušterijama, nakon što je na Tviter nalogu osvanula poruka u kojoj se govorilo o tome koja sedišta i pozicija u avionu daje najveće šanse da putnici prežive pad.
Indijski avio-prevoznik citirao je Tajm magazin koji je 2015. godine uradio analizu podataka Federalne administracije za avijaciju SAD.
U tvitu je kompanija navela da je „stopa smrtnosti najveća za sedišta u sredini aviona", kao i da je „stopa smrtnosti u sedištima u prednjem delu je malo niža, dok je najmanja za sedišta u zadnjoj trećini aviona".
U okviru tvita je bila postavljena i grafika na kojoj je pisalo: „Sedišta u zadnjem delu aviona su najbezbednija!"
To definitivno nije bilo ono što je 3.300 pratilaca na Tviteru želelo da čuje, pa je kompanija odmah obrisala poruku i postavila izvinjenje.
„Želeli bi da se najiskrenije izvinimo za poslednju poruku, koja bila zasnovana na javno dostupnim činjenicama i nije mišljenje kompanije. Nije bila naša namera da povredimo ničija osećanja", saopštio je avio-prevoznik.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар