среда, 19.04.2023, 12:35 -> 12:56
Извор: Промо
IAB digital day 2023 - For better web
Konferencija Digital day održava se dvanaesti put, 18. maja 2023. godine u hotelu Hilton pod sloganom For better web.
U okviru glavne teme Digital day 2023 konferencije, For better web, bavićemo se novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje, a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote, a ne da ih iskorišćavaju.
For better web narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za promenu.
To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo.
Podržavajući etičke tehnološke kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.
Među predavačima nas očekuju brojni lideri poslovnog i kreativnog sveta.
Upoznajte Ravida Kuperberga, svetski poznatog kreativnog konsultanta čija je ekspertiza u kreativnosti pomogla agencijama širom sveta da osvoje čak 49 kanskih lavova, uključujući i prestižne tri Grand Prix nagrade!
Pat Heery, stručnjak za digitalnu transformaciju, revolucionisao je Euronews lansiranjem inovativnih digitalnih strategija koje su preusmerile kompaniju sa analognog na digitalni pristup - i ostvario neverovatan uspeh!
Teads ne bi bio to što jeste bez Sergiu Gruite, svetski priznatog stručnjaka za programatik oglašavanje i strateška partnerstva. Njegova stručnost i znanje pomažu ovoj kompaniji da bude na vrhu industrije.
Kako podstaći kreativnost u marketing komunikacijama sa podacima? I …obrnuto, kako podstaći podatke sa kreativnošću iz marketing komunikacija?
Ravid je Mindscapes Creativity partner i trener struktuiranog kreativnog mišljenja u polju brand komunikacija, radio je sa brojnim kreativnim agencijama i brendovima po celom svetu.
Ravid je nekadašnji advertajzing profesionalac sa 14 godina iskustva u strateškom planiranju i kreativnom razvoju. On je čest keynote govornik i moderator na internacionalnim marketing konferencijama i advertajzing festivalima, uključujući brojna pojavljivanja na prestižnom Cannes Lions festivalu.
Pat Heery, Digital Editor in Chief, Euronews - Using data to put the audience at the heart of editorial decision making
Pat Heery je glavni urednik vesti na Euronews-u u Lionu, a angažovan je 2022. godine da postavi novi digital pristup. Pat je ranije radio kao UK urednik BBC news sajta i on je ekspert u digital storitelingu i u vođenju timova koji isporučuju vesti na najzanjimljiviji način za digital publiku.
Sergiu Gruita,Regional Industry Director CEE, Teads - Responsible Advertising for a better web
Sergiu Gruit-ova karijera uključuje preko 15 godina iskustva u marketingu i medijima. Posle dugogodišnjeg profesionalnog angažmana u P&G (gde je počeo svoju karijeru u marketingu, a kasnije se specijalizovao u medijima i digitalu), Sergiu je imao priliku da upozna tržište takođe i iz ugla tech preduzetnika, vodeći odeljenje za reklame za Global Tech startap u SAD.
Sergiu se pridružuje Teads-u kao CEE Industry Director, u cilju razvoja strateških partnerstava sa ključnim klijentima u regionu.
O IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji.
Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji.
Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.
Коментари