понедељак, 01.10.2012, 12:46 -> 16:13
„Luj Viton“ spaljuje svoje torbe!
Modna imperija „Luj Viton“ po svaku cenu želi da očuva ekskluzivnost svojih modela, pa tako nikada ne organizuje rasprodaje, već dizajnirane predmete koji se ne prodaju krajem godine spali! Stručnjaci procenjuju da je oko 99 odsto torbi ove marke koje viđamo na ulici, zapravo, lažno.
Kada želite da održite reputaciju, da ste visoko cenjena modna kuća koja prodaje veoma skupe modele, nekada preduzimate drastične mere.
Na primer, imperija „Luj Viton" poznata je po tome da sve svoje dizajnerske stvari i krpice nikada ne stavlja na rasprodaju.
Kako bi izbegli rasprodaje, na kraju svake godine prikupe sve što je ostalo u prodavnicama i, ni manje ni više, nego zapale sve te stvari.
Kompanija stara 158 godina prvi put je otvorena u Parizu. To je bila najveća prodajna trgovina u svetu. Firmu danas čini čitavo carstvo torbica, cipela, odeće, nakita.
Zanimljivo je što, ukoliko vidite na ulici „luj viton" torbu, verovatno je lažna. Procenjuje se da je oko 99 odsto torbi viđeno na ulicama sa logom LV lažno.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар