Uspešno završen Bunt Rok Festival 2025: Rok scena ne treba da brine za budućnost
Po ocenama stručnog žirija festivala, pobednik 9. Bunt rok festivala je beogradski bend „Paks”, vicešampioni su grupa “O.K.O.T”. a treće mesto je osvojio sastav „San Gvida sa Hokaida”.
Uz snažne rifove, sirovu emociju i auditorijum koji ceni vrednosti autorske muzike i želi da podrži one koji tek stupaju na scenu, uspešno je završeno deveto izdanje Bunt rok festivala RTS-a. Opšti utisak: rokenrol u Srbiji nije zvuk prošlosti, već je i glas nove, samosvesne generacije muzičara.
Voditeljski trio, tokom tri večeri programa (dva polufinala i finale) činili su: autorka emisije Bunt i Bunt rok festivala – Branka Glavonjić i muzičari Zoran Stefanov Iskaz i Aleksandar Marković Lama.
Za ulazak u istoriju i šansu da postanu deo nove generacije domaće muzičke scene, deset finalista – po pet iz svakog polufinala 9. BRF-a, „odmerili su snage" u finalu, pred stručnim žirijem festivala, publikom i auditorijumom RTS-a. U finalu su se takmičili : „Grešni raj”, “Skelet psiho manijaka”, “Polsky”, “Irina Sace”, “O.K.O.T.”, „Paks”, „San Gvida sa Hokaida”, “Vever”, “Switch” i “Restore”
Pobednici Bunt rok festivala 2025, grupa „Paks” su osvojili zlatnu statuetu munje, novčanu nagradu RTS-a od 200.000 dinara i nagradu PGP RTS-a – snimanje studijskog albuma. Uz srebrnu statuetu munje, drugoplasirani “O.K.O.T.” nagrađeni su i sa 150.000 dinara, a „San Gvida sa Hokaida” su kao trećeplasirani, poneli bronzanu statuetu i novčanu nagradu RTS- a, u iznosu od 100.000 dinara.
Članovi stručnog žirija finala 9. Bunt rok festivala bili su: Maja Cvetković (bend "E-play"), Ivan Fece Firči (EKV, Zadužbina Milana Madenovića), Milena Agbaba (bend „Repetitor"), Miloš Ignjatović (Cinema city), Milovan Bošković (bend „Zemlja gruva"), direktor PGP RTS- a i kompozitor Vladimir Graić i urednica TV kanala RTS Muzika, Ana Milićević.
Dodeljene su i pojedinačne nagrade najistaknutijim učesnicima 9. Bunt rok festivala:
Najbolji vokal Bunt rok festivala 2025 – Jovana Stojić („San Gvida sa Hokaida”), najbolji gitarista – Aljoša Trkulja (“Switch”), najbolji basista 9. BRF-a je Aleksa Zečević („Grešni raj”) a najbolji bubnjar Bunt rok festivala 2025. je Minja Vuletić („Paks”).
Vredne nagrade (električnu gitaru, bas gitaru i mikrofon) poklonila je kompanija “Sky Music”, a bubanj je darovala “Sing Media”.
Nagrade prijatelja festivala
Po tradiciji, specijalna priznanja za najistaknutije učesnike, dodeljuju i prijatelji Bunt rok festivala.
Među 20 takmičarskih bendova koji su se predstavili ove godine, Udruženje muzičara džeza, zabavne i rok muzike Srbije odlučilo je da titulu i svoju nagradu za Najboljeg basistu (bas gitaru) dodeli muzičaru Filipu Janiću, iz grupe „San Gvida sa Hokaida”.
Rock radio, u saradnji sa kompanijom “Mitros music” po treći put dodeljuje nagradu za Najzanimljiviji vokal Bunt rok festivala. Ovoga puta su priznanje i mikrofon kao nagrada, dodelili Filipu Pavloviću, iz benda „Paks”.
Bunt rok turneja
Bunt rok turneja je takođe sastavni deo bogatog fonda nagrada Bunt rok festivala RTS-a. Na nju mogu računati ne samo ovogodišnji pobednici već i istaknuti bendovi projekta BRF.
Ovog leta, Branka Glavonjić i njen tim su u saradnji sa organizatorima velikih festilala, omogućili da se pobednici Bunt rok festivala 2025. predstave na čak 11 prestižnih i zanimljivih muzičkih festivala, u Srbiji i regionu.
U revijalnom programu finala, nastupili su bendovi „Oxajo” i „Veliki prezir”, kao i prošlogodišnji pobednici Bunt rok festivala, „Mali demon”.
Deveto izdanje Bunt rok festivala još jednom je potvrdilo koliko je važno i potrebno ustupiti medijski prostor novim, mladim, originalnim, talentovanim i energičnim muzičarima koji tek započinju svoj umetnički put.
RTS kao javni medijski servis i tim Bunt rok festivala nastaviće da budu snažna podrška mladim, novim generacijama muzičara, jer samo tako domaća scena može da se osveži, razvija i ide napred.
Istovremeno, festival publici donosi priliku da otkrije i podrži nove autore i muzičare, uživa u iskrenoj i autentičnoj muzici i da bude deo zajednice koja neguje istinsku vrednost rokenrola i autorske scene.
Коментари