Kontent marketing za preduzetnike, šta je to
Kažu da će u narednih deset godina nestati mnoga zanimanja, a da će ih zameniti neka nova poput stručnjaka za kontent marketing. Ali, šta to uopšte znači osim što je izuzetno važno za svakoga ko svoj posao promoviše na internetu. Objasnićemo vam u novom nastavku serijala o digitalnom preduzetništvu koja sledi.
U današnjem digitalnom okruženju, povezivanje sa vašom ciljnom publikom je ključno.
Zamislite da imate uslugu, proizvod ili znanje koje delite, ali potencijalni klijenti jednostavno ne znaju za vas.
Kontent marketing je ono što može biti vaša tajna formula.
Šta je kontent marketing?
Ova strategija se temelji na jednostavnoj ideji: stvaranje i deljenje vrednog i relevantnog sadržaja sa vašom ciljnom publikom kako bi se oni vezivali za vaše priče, saznali o vama i vašim proizvodima i delili vaše priče sa svojim prijateljima.
Međutim kontent marketing nije fokusiran samo na promovisanje vašeg proizvoda ili usluge.
Važno je da pružite vrednost svojoj publici kroz informacije, edukaciju ili inspiraciju.
To možete učiniti putem blogova, video sadržaja, infografika ili čak interaktivnog sadržaja.
Kako početi?
Da biste počeli sa kontent marketing, fokusirajte se na potrebe i interese vaše publike.
Koje teme ih zanimaju? Koji problemi ih muče?
Ukoliko želite da zadovoljite potrebe vaše publike, vaš sadržaj mora biti edukativan, zanimljiv, mora pružati vrednost, biti jednostavan i mora inspirisati vašu publiku.
Otkriću vam par jednostavnih saveta kako da učinite vaš recimo tekstualni sadržaj unikatnim i vrednim za vašu publiku.
Pod jedan, potrudite se da kroz vaš tekst pokrijete sve ono što bi vašu publiku moglo da zanima o određenoj temi. Neka vaš tekst bude pun vrednosti i objašnjen na što jednostavniji način.
Pod dva, Vodite računa o tome da vaši pasusi budu podeljeni na po jednu rečenicu, sa jednim redom prostora između.
Na ovaj način vaš tekst će biti mnogo čitljiviji na mobilnim uređajima i neće vašoj publici izgledati naporno za oko što će ih terati da čitaju vaše rečenice jednu za drugom.
Pod tri, potrudite se da kroz vaš tekst uključite što više slika i vizuala.
Na ovaj način vaš tekst će izgledati mnogo zanimljivije i bazirano na mnogim studijama, vašoj publici će biti mnogo lakše da razume i zapamti ono što su pročitali.
Kreiranjem vrednog sadržaja, privući ćete pažnju, izgraditi poverenje i postati glavni resurs za svoju publiku.
Ako želite da saznate više o kontent marketingu i drugim strategijama za kreiranje kvalitetnog sadržaja, posetite našu edukativnu platformu Goustadi na adresi gostudy.rs.
Коментари