Читај ми!

Gojazni zbog mleka iz flašice

Istraživanje američkih naučnika pokazalo je da davanje detetu mleka na flašicu posle druge godine života može da bude uzrok viška kilograma. Zbog toga stručnjaci savetuju da se te „navike“ treba odreći posle navršenih 18 meseci.

Davanje detetu mleka na flašicu i posle druge godine života povećava rizik od gojaznosti, pokazali su rezultati američkog istraživanja objavljenog u Međunarodnom zdravstvenom časopisu.

Naučnici su došli do tog rezultata praćenjem zdravstvenog stanja ukupno 6.950 dece. Među ispitanicima 22,3 odsto ocenjeno je gojaznim u petoj godini, a utvrđeno je da su pili mleko iz flašice u drugoj godini života, preneli su francuski mediji.

Istraživanje je pokazalo da dvogodišnjak stavljen u krevet sa flašicom mleka od 230 mililitara unosi dodatnih 150 kalorija, što predstavlja 12 odsto dnevnih potreba organizma deteta tog uzrasta.

Zdravstveni stručnjaci, zbog toga savetuju mladim roditeljima da detetu ne daju mleko na flašicu posle navršenih 18 meseci života.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 13. јун 2026.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом