уторак, 31.01.2012, 13:25 -> 13:39
Gde nestade magija kofeina?
Ljubitelji kafe vremenom postaju imuni na stimulativne efekte kofeina, pa uobičajena jutarnja doza aromatičnog napitka više ne dovodi do povećanog stepena budnosti.
Osobe koje redovno konzumiraju kafu razviju toleranciju na učinak kofeina, pokazuju rezultati jedne studije sprovedene na Univerzitetu u Bristolu.
Rezultati istraživanja pokazali su da oni koji piju kafu svakoga dana vremenom postaju imuni na stimulativne efekte kofeina, kao i na propratne učinke prevelikog unosa kafe kao što je anksioznost.
Uobičajena jutarnja kafa kod tih ljudi ne dovodi do višeg stepena budnosti, već do normalnog nivoa potrebnog za nesmetano funkcionisanje, prenosi portal Vitamini.
Iako se redovni konzumenti kafe osećaju razbuđeno posle ispijanja napitka, pogotovo ujutro, rezultati istraživanja upućuju na zaključak da prva doza kofeina zapravo neutrališe umor koji se javlja kao simptom akutnog nedostatka kofeina.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар