Zeleni „kit ket“, Japan lud za novom poslasticom
„Nestle“ otvara prvu fabriku u Japanu posle 25 godina zbog visoke potražnje za egzotičnim ukusima „kit keta“.
Dok se popularna poslastica pravi od mlečne čokolade, desetine drugih egzotičnih ukusa su veoma traženi u Aziji. Ukusi poput vasabija i zelenog čaja pomogli su da prodaja „kit keta“ u Japanu poraste za 50 odsto od 2010. godine.
Japanska fabrika će najveći deo svoje proizvodnje fokusirati na skuplje verzije poslastice, koje su već postale hit, kako među domaćim stanovništvom tako i među turistima.
„Tokom proteklih par godina, 'Nestle' je uspeo da postigne dobar rast u Japanu uprkos izazovnoj sredini. Uspeh bi mogao da se pripiše i strateškom fokusu na novine i premijum proizvode“, rekao je portparol te kompanije.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар