Saša Janković dobitnik nagrade za komunikatora godine

Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je 15 tradicionalnih godišnjih priznanja za doprinos razvoju profesije odnosa sa javnošću, a dobitnik nagrade za komunikatora godine je zaštitnik građana Saša Janković.

Na svečanosti su dodeljene i nagrade za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koja od ove godine nosi naziv Srđan Đurić u znak sećanja na preminulog novinara i bivšeg šefa Kancelarije Vlade Srbije za medije u vreme premijera Vojislava Koštunice, prenosi Tanjug.

Dobitnik te nagrade za ovu godinu je novinar Ivana Parčetić Mitić koja je zahvalila članovima žirija i kolegama koji su je predložili za tu nagradu.

Prema rečima predsednice DSOJ Tamare Bekčić, to društvo 18 godina dodeljuje priznanja profesionalnim uzorima odnosno onima koji pomeraju granice u teoriji i praksi i onima koji streme najvišim standardima i razvoju profesije odnosa sa javnošću.

Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

Nagrade su dodeljene u dve kategorije, jedna za glavna priznanja, a druga za posebna u koja spadaju, nagrada Srđan Đurić, nagrada za najbolji akademski rad kao nagrada za komunikatora godine.

U kategoriji pi-ar agencija godine nagrade su pripale "New Moment New Ideas Company" (u kategoriji velike agencije) i "Chapter 4 PR" (u kategoriji male i srednje agencije).

Pored toga, ove godine agencija "New Moment New Ideas Company" osvojila je dva prizanja, i to u kategorijama Interne komunikacije za projekat "Intesa tim" i Komunikacija u neprofitnom sektoru za projekat "čuvarkućica, kuća koja decu čuva".

Agenciji "Chapter 4 PR" nagrade su pripale u kategorijama Korporativne komunikacije, velika preduzeća za projekat "Mek Donalds okreće novi list - Kvalitet za novo doba", kao i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za projekat "WWF - Sat za našu planetu 2014".

Članovi žirija dodeli su dve nagrade i agenciji Homepage za Korporativne komunikacije, mala i srednja preduzeća, kao i za Komunikaciju društveno odgovornih projekata za kampanju "Trčimo porodično" kompanije "Hemofarm".

U kategorijama Brend pi-ar za projekat ""Erste Njuz specijali Webiz i wwVrssac" i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za "Budi u plusu!" nagrade su pripale "Erste banci".

Kompanija "Infostud 3" nagrađena je priznanjem za najbolju pi-ar komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat "Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji", dok su u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija najbolji bili " I&F McCann Grupa" i Jugoslovensko dramsko pozorište sa kampanjom "Drama u taksiju".

Ove godine u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima nagrada je otišla u ruke Ivana Miloševića i Advokadske komore Srbije za projekat "Advokati su u pravu", a Sandra Milenković Nikolić dobitnica je Nagrade za najbolji akademski rad "Dr Dragutin Vračar".

broj komentara 0 pošalji komentar