Импровизоријум

Мотохару Јошизава и Бар Филипс: албум "Live – Okidoki"

У интимном амбијенту токијског кафеа Аморес, догодио се, априла 1994. године, сусрет два мајстора контрабаса – Мотохаре Јошизаве, који је преминуо четири године касније, и Бара Филипса. Овај антологијски догађај је продуцент Такео Суетоми снимио и објавио за властиту „Chap-Chap Music“ продукцију са називом „Live – Okidoki“. На истом компакт диску се налази и снимак Мотохаре Јошизаве и корејског перкусионисте Ким Дае Хвана, забележен у истом простору, али из септембра 1993. године. Током шездесетих и седамдесетих година прошлог века, Јошизава је био кључна фигура јапанске фри џез сцене, open mind музичар који је остварио многе сарадње са другим импровизаторима, међу којима је био и сусрет са Филипсом. Познат је по томе што је изградио електрични петожичани контрабас који је назвао Тиритак и користио га у спрези са електроником. Афирмативне речи критике које су уследиле по објављивању овог албума, описивале су креативни напор уметника да направе ковитлац Јошизавиних електричних „саунд скејпова“ и Филипсових акустичких структура, чији је крајњи резултат прожимање и допуњавање разноликих, али компатибилних осећајности.

Аутор емисије: Миленко Мићановић



Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво