субота, 12.05.2012, 08:55 -> 09:11
Спасиоци стигли до "сухоја"
Неколико спасилачкох хеликоптера приземљило се у близини места пада руског авиона "сухој", који је у среду ударио у литицу планине Салак у Индонезији. Још није пронађна "црна кутија" авиона.
Због повољних временских услова, неколико индонежанских хеликоптера данас се коначно приземљило у близини места пада руског авиона "сухој", који је у среду ударио у литицу планине Салак на западном делу индонежанског острва Јава, јавио је АП.
Истражиоци још нису пронашли "црну кутију" на основу које би могли да дођу до објашњења због чега се авион, који је био на промотивном лету, срушио.
Спасилачке екипе које су се попеле у близини вулкана, где је авион пао, имају потешкоће да пронађу и пренесу посмртне остатке путника, а хеликоптери нису могли да слете због густе магле која је обавила планину Салак, на око 80 километара југозападно од престонице Џакарте.
Претпоставља се да су у авионској несрећи погинули сви путници и посада, а остаци летелице расути су по џунгли.
Хеликоптери су рано јутрос у Џакарту понели четири вреће са посмртним остацима, за сада неутврђеног броја људи, на идентификацију. Око 60 форензичара ће анализирати остатке како би утврдили идентитет жртава.
Компанија "Тримарга Рекатама", која је представник "Сухоја" у Индонезији, прво је саопштила да се у авиону налазило 50 особа, али је у четвртак навела да их је било 45. Локални званичници за спасилачке операције кажу да је у авиону било 46 људи, наводе агенције.
Авион, у којем су били представници индонежанских авиокомпанија, руске компаније "Сухој", новинари и руске дипломате, нестао је са екрана радара у среду током другог демонстрационог лета.
Сухој је полетео са аеродрома у Џакарти и нестао са радара 21 минут касније, у близини планинског венца Салак, пошто је посада тражила дозволу од контроле лета да спусте летелицу са 3.000 на 1.800 метара висине.
Авион "сухој суперџет 100" први је руски модел путничког авиона конструисан од распада Совјетског Савеза, са цуљњм да помогне у оживљавању руске цивилне авионске индустрије.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар