уторак, 25.10.2011, 08:46 -> 10:48
Ниски ударци, адут у кампањи?
Пре званичног почетка предизборне кампање почело дискредитовање политичких противника и сукобљавање око кључних тема. Без негативне кампање нема избора, сматрају стручњаци.
Предизборна кампања се заоштрава и пре него што је званично почела. Странке на све начине покушавају да се представе у што бољем светлу, а почело је и дискредитовање политичких противника.
"Странке имају задатак да победе противника, то се ради и офанзивом и дефанзивом. Некада је врло делотворна кампања, зато што желите противнику да затворите део комуникације. Боље је када је противник у дефанзиви, него у офанзиви", каже директор "Комуниса" Иван Станковић.
Негативна кампања до једне мере мотивише бираче. Мера је добар укус, слажу се аналитичари.
Марко Благојевић из Цесида каже да се укус разликује од групе до групе бирача. Ако се пређе мера доброг укуса, негативна кампања почиње да производи негативне резултате.
"Ако се пређе та такозвана црвена линија и из мотивишуће прелази у демотивишућу, онда је ствар сваке партије да процени докле сме да иде", закључује Благојевић.
У Цесиду наводе да нигде, па ни у Србији, нема избора без негативне кампање. Најбољи пример је Америка у којој се чак и током унутарстраначке кампање за избор председничког кандидата средства не бирају.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар