Мостови су пут за силазак на реке

Главни град ће сићи на реке изградњом моста на Ади и моста од Земуна до Борче, а потребно је градити и мост преко Аде Хује чиме ће се заокружити обилазница око Београда, рекао председник Тадић након обиласка градилишта на мосту на Ади.

Председник Србије Борис Тадић обишао је, у пратњи градоначелника Драгана Ђиласа, градилиште моста преко Саве, на Ади Циганлији, и истакао да Београд треба да искористи своје предности и да постане град на рекама.

Председник Србије Борис Тадић рекао је да главни град до сада није искористио све развојне потенцијале

"Београд до сада није искористио све развојне потенцијале, никада није прешао на леву обалу Дунава, никада није постао град на рекама, што је његова највећа предност у односу на све градове у Европи", рекао је Тадић након обиласка градилишта на мосту на Ади.

Тадић је рекао да ће град сићи на реке изградњом моста на Ади и моста од Земуна до Борче, и додао да је потребно градити и мост преко Аде Хује чиме ће се заокружити, како је навео, обилазница око Београда и створити могућност за транспорт робе на ефикаснији начин.

"Иза моста код Аде Хује план је да се гради железнички мост код Винче и било би фанатстично да имамо четири моста у Београду. Ако томе додамо мост код Бешке, Србија би била земља која је на најбољи начин премостила Дунав", рекао је Тадић.

 Према његовим речима, у послове инфраструктуре требало би упослити и домаће потенцијале, што није увек могуће у потпуности, због уговора са страним фирмама.

Говорећи о проблемима земљишта "Луке Београд" и Пословног центра "Ушће", Тадић је казао да "свака надлежна институција мора да заврши посао". 

"Ми немамо шта да кријемо и све надлежне институције морају да провере било какву неправилност. Ко год је одговоран мора да одговара, али са консеквенцама", рекао је председник Тадић.

Председник Тадић је пре тог градилишта обишао и радове у Радничкој улици на изградњи помоћне конструкције која ће, када мост буде завршен, бити срушена.

Шеф државе се интересовао да ли ће бити испоштовани рокови за завршетак радова и да ли ће мост бити на време пуштен у саобраћај.

Мост на Ади коштаће 118 милиона евра, биће дугачак 929 метара, широк 45, имаће шест саобраћајних трака, две бициклистичке стазе и два колосека за шински саобраћај. Биће завршен до краја 2011. године. Главни носилац радова је аустријска фирма "Пор".

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 14. мај 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом