уторак, 16.03.2010, 13:34 -> 19:09
ЈАТ не иде у стечај
Иако су дугови "Јат ервејза" између 25 и 26 милиона евра, не размишља се о стечају, рекао генерални директор компаније Срђан Радовановић. Очекују нас боља времена, оптимиста је Радовановић.
Генерални директор "Јат ервејза" Срђан Радовановић изјавио је да национални авиопревозник дугује укупно између 25 и 26 милиона евра, али да то јавно предузеће не размишља о стечају, јер план опоравка националне авиокомпаније даје резултате.
"О стечају ни не размишљамо, већ нас очекују боља времена", истакао је Радовановић на конференцији за новинаре, поводом пола године спровођења плана опоравка националног авио-превозника.
Радовановић је прецизирао да "Јат ервејз" директно дугује 10 милиона евра Агенцији за контролу летења, између пет и шест милиона евра аеродрому "Никола Тесла", пет милиона добављачима за делове и још пет разним другим добављачима, додајући да губитак од 1991. године износи око 146 милиона евра, а не 180 милиона као што спекулишу медији.
Радовановић је рекао да је расписан тендер за добијање дугорочног кредита у износу од око 52 милиона евра, за шта је држава одобрила кредитне гаранције и додао да ће банка бити изабрана у априлу.
Директор "Јат ервејза" је рекао да је затражен одговарајући грејс период и ниска каматна стопа и да је позвано 11 великих банака.
"У кризи треба инвестирати, а то се не може без кредита", истакао је Радовановић и оценио да су учињени позитивни кораци у пословању националне авио-комапаније у протеклих шест месеци.
Радовановић је рекао да је пре шест месеци Влада Србије прихватила план за опаравак националне авиокомапније и да је у прва два месеца ове године повећан број путника за 3,2 одсто у односу на исти период 2009. године.
Турци најозбиљнији кандидат за партнера
Генерални директор "Јат ервејза" је додао да ће "Јат кетеринг" на тендеру за обезбеђивање кетеринг услуга добити највероватније највећи број авионских линија.
"Све мање компаније, попут 'Јат ервејза', морају да уђу у стратешко партнерство са великим компанијама, а најозбиљнје је заинтересованост 'Туркиш ерлајнза'", рекао је Радовановић.
"Јат ервејз" би се брже развијао да није јавно предузећа, јер тај развој највише коче сложене процедуре, сматра генерални директор те авиокомпаније.
Национална авиокомпанија ће имати комплетну флоту до јуна ове године односно биће ремонтовано укупно девет мотора од којих ће "Јат техника" радити пет, а преостала четири стране компаније, а за тај посао тендер је у току, рекао је Радовановић.
У 2009. години смањен је број запослених за 600, Привредна авијација је издвојена у посебно предузеће, у току су разговори о интегрисању Пилотске академије у образовни систем земље и почео је процес продаје централне зграде у Булевару уметности, рекао је Радовановић.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар