Читај ми!

ЕПС покренуо портал Увид у рачун – које су погодности за потрошаче

ЕПС је од 1. новембра за домаћинства и мале купце отворио нови портал – Увид у рачун. Извршни директор снабдевања у ЕПС-у Радован Станић каже за РТС да је регистрација на порталу веома једноставна, а да грађани осим преузимања рачуна одмах након обрачуна, могу путем портала да рачун и плате.

Нови портал је електронски сервис који је усклађен са захтевима савремених дигиталних технологија. На тај начин ЕПС је купцима олакшао плаћање рачуна за струју, а дате су и нове могућности. Оно што је најважније, више нема чекања рачуна до 15. или 20. у месецу.

Радован Станић каже да нови портал омогућава купцима брз увид у потрошњу и то одмах по обрачуну, пре слања званичног рачуна путем поште.

“Купци могу преко портала и платити утрошену електричну енергију, а оно што је предност јесте да могу имати преглед свих својих уплата потрошње, по зонама, по тарифама и уназад три године“, наводи Станић.

Наглашава да је то важно јер на тај начин могу утицати на своју потрошњу, али и искористити могућност попуста од 20 до 40 одсто који је омогућен за оне који буду рационално трошили електричну енергију.

“Оно што је исто битно – на овај начин купци стичу могућност да виде све своје рачуне на територији целе Србије, за разлику од неких ранијих портала где то није било могуће“, додаје Станић.

Како се регистровати

Објаснио је да је регистрација на порталу врло једноставна, уносите мејл са кога комуницирате и лозинку по избору.

“После тога добијате на тај мејл верификациони код од четири цифре, уносите га и већ сте регистровани на профилу“, наводи Станић.

На питање могу ли грађани на порталу да поднесу приговор на рачун, Станић каже да сада не, али да се портал развија.

“Развија се портал тако да до краја ове године или најкасније у јануару 2024. године постојаће и та могућност. У међувремену постоје стандардни начини комуникације или преко шалтера или преко мејла или телефоном. То већ наши грађани знају“, додаје Станић.

Указује да очекују да ће бити мање гужве на шалтерима ЕПС-а.

“Очекујемо из простог разлога што портал пружа много информација због којих су купци долазили на шалтере. С друге стране, омогућава електронско плаћање и нема потребе стајати у реду када све то можете завршити од куће на једноставан начин“, додаје Станић.

Када је нижа тарифа

Истиче да то колико је портал интересантан говори податак да се за првих 24 сата око 12.000 корисника регистровало.

Они који штеде електричну енергију могу остварити и значајне попусте.

“Рационална потрошња је у интересу пре свега грађана и на основу тога могу остварити значајне попусте. Друго, нижа тарифа има четири пута нижу цену од више тарифе. А и они који своје учешће потрошње у нижој тарифи повећају за 5 одсто у односу на прошлу годину добиће и додатних 5 одсто попуста“, објаснио је Станић.

Поручио је да нижа тарифа у централној Србији траје од 22 до 6 ујутру, на подручју Војводине од 23 до 7 и на подручју Београда од 24 до 8 ујутру.

недеља, 28. април 2024.
15° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво