уторак, 12.01.2010, 08:00 -> 09:48
Хитна санација Газеле
Јавно предузеће "Путеви Србије" дало је налог "Мостоградњи" да почне поправку најопаснијих делова Газеле. Санација се очекује у марту, а комплетна обнова моста на лето.
Прошло је чак шест година од како су струцњаци закључили да је мост Газелу потребно реконструисати. Надлежни су предузели све, али коришћење 33 милона евра кредита Европске банке за обнову и развој чека да борд директора те банке одобри Акциони план за расељавање Рома.
У међувремену, Роми су се жалили на смештај који им је додељен и на изостанак ресоцијализацијских прогама за ту популацију.
Због пропадања моста, потребно је још 40 милона евра кредита да би радови почели.
Рупе, нераван коловоз пропала заштитна ограда која се већ урушава, са могућношћу да падне на воз или контактну мрежу од 10.000 волти, само су један део слике моста који је све опаснији и за пешаке и за возаче.
Због тога је Јавно предузеће "Путеви Србије" наложило "Мостоградњи" да почне поправку најопаснијих делова моста ради безбедности саобраћаја и прелаза пешака на мосту Газела.
Зоран Дробњак, директор ЈП "Путеви Србије" каже да се санација очекује у марту.
"Мостоградња" ће у наредним данима покушати да, колико је могуће, обезбеди мост за нормалан саобраћај. Радови на огради и тротоарима више пута су одлагани, а гужве на мосту неће изостати, иако ће се углавном радити ноћу и викендом и само у једној траци. Обухватнији радови чекају нас тек на лето.
"Сматрамо да ћемо почетком августа изаћи на мостовску конструкцију и почети радове и санацију брзих трака", рекао је директор "Мостоградње" Бранко Кнежевић.
Главна кочница у реконструкцији је и даље Акциони план за ресељавање Рома, који треба да одобри Борд директора банке.
Славољуб Тубић, помоћник директора ЈП Путеви Србије каже да очекују мисију и једне и друге банке почетком фебруара, а да ће најраније борд бити крајем фебруара.
"Одмах по одобрењу Акционог плана, потписујемо уговор и крећу сви припремни радови али прва затварања Газеле очекујемо пре 1. августа, што се тиче "Мостоградње".
Мост Газела тренутно је најоптрећенији инфраструктурни објекат у земљи којим дневно, у просеку, прође 168.000 возила иако је пројектован за 38 000 хиљада. Стручњаци кажу да свако одлгање не само да поскупљује радове, већ и опасно угожава безбедност целог моста.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар