среда, 23.12.2009, 07:49 -> 12:58
Најбољи брендови 2009.
"Плазма кекс" најбољи робни бренд, а Индустрија меса "Карнекс" најбољи корпоративни бренд. За најбољег промотера Србије у 2009. години изабран Новак Ђоковић.
Добар бренд значи добро име. Такви производи су конкурентни, подижу стандарде у квалитету и дизајну, а компанијама доносе већи профит. Иако је година кризе, за титулу "Најбоље из Србије" овај пут конкурисало је чак 150 компанија са више од 200 брендова.
За најбољи производ свакодневне потрошње изабран је "Плазма кекс" компаније "Бамби Банат", а за најбољи корпоративни бред изабрана је Индустрија меса "Карнекс" у Врбасу.
Тенисер Новак Ђоковић проглашен је за најбољег промотера Србије.
Најбољи страни робни бренд са статусом домаћег производа јесте "Туборг" пиво компаније "Карслберг", а најбољи страни корпоративни бренд у Србији, произвођач техничких гасова "Месер Техногас".
Генерални директор "Центропроизвода" Немања Попов сматра да је квалитет полазна основа, али да квалитет не значи само сировина.
"Квалитет значи и начин размишљања и све вредности које компанија и менаџмент једне компаније заступа. Што више компанија мултинационалних, интернационалних, великих регионалних земља има то, више доприноси стабилности земље и запошљавању и самој репутацији земље", рекао је Попов.
Брендирани производ на светском тржишту вреди и до 40 одсто више него онај без бренда.
Радован Мијаиловић, генерални директор Фабрике акумулатора Сомбор, објашњава шта је неопходно да би задржали потрошача да се не окрене конкуренцији.
"На првом месту је врхунски квалитет, на другом су нови производи као резултат имплементације нових технологија, модеран дизајн и наравно извоз. Постепено се мења комплетна слика о Србији. Сада се пробијамо производима, а укупна дешавања ће допринети бржем протоку добара и новца", објашњава Мијаиловић.
У ери велике понуде, потрошач може да бира, а продаја у многоме зависи од доброг наступа.
Генерални директор Концерна "Бамби Банат" Мирослав Милетић каже да та компанија шири димензију регионализације са становишта сарадње сродних компанија.
"Али је исто тако гладна нових тржишта што ће нам интеграција Србије у ЕУ омогућити", наводи Милетић.
Добар производ представља идентификацију са симболом и особинама које бренд носи. Конкурентску предност доноси иновација и стална веза са потрошачима.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар