недеља, 23.06.2013, 08:48 -> 09:49
Уштеде у Железници
Железнице Србије неће штедети на извршним службама, већ у администрацији бити укинуте бенефиције, каже први човек Железница Србије Драгољуб Симоновић. Након реструктурирања предузећа појавиће се вишак запослених, рекао Симоновић за РТС.
Директор "Железница Србије" Драгољуб Симоновић изјавио је да неће бити штедње у извршним службама тог предузећа, већ у сектору администрација, где ће бити укинуте бенефиције, додаци, накнаде за прековремени рад.
"Неће бити нижих зарада, већ неће бити бенефиција. Нема потребе за тим", прецизирао је Симоновић гостујући у Дневнику РТС-а.
Први човек "Железница" је упозорио је да ће се појавити вишак запослених у том предузећу након његовог реструктурирања. Каже да су од Владе затражили средства за стимулацију одлазака радника.
"Ми без две хиљаде радника на 'Железници' можемо да радимо потпуно несметано. Такође, као камен око врата су нам зависна предузећа над којима немамо никакву контролу, а одвајамо 134 милиона динара за плате. Ту бисмо могли да отпустимо око 1.300 радника", објашњава Симоновић.
Директор Железница каже да су се у том предузећи припремали за финансирање из средстава које су штедели и подсетио да је у односу на 2011. годину потрошено више од 2.700 тона нафте мање.
Симоновић је навео и да су за шест месеци, од како је он на желу 'Железница', утврђене злоупотребе и посебно истакао да "нестаје одгомна количина горива са пумпама 'Железнице'".
"Преузели смо одређене мере смене комплетног руководног система - од шефа секције до радника на пумпама", истиче Симоновић.
Држава оштећена за 15 милиона евра
Говорећи о банкроту аустријске грађевинске фирме "Алпина", која је била ангажована на изградњи моста преко Велике Мораве, Симоновић је рекао да плаћен је посао који накада није урађен, а да сада не постоји механизам да се новац поврати.
"Плаћен је посао анексом без анекс уговора. Плаћено је 90 одсто, а урађено је 40 одсто. Ту је држава оштећена око 15 милиона евра", каже први човек Железница.
Симоновић тврди да је неко из Железница знао да "Алпина" није имала стручну екипу која може да изведе радове, али да, упркос томе, и даље то "форсирао".
Симоновић наводи да је предао надлежним службама доказе за злоупотребе на изградњи моста преко Велике Морави, пруге Гиље-Ћуприја и Жежељевог моста, а да је сада на надлежним органима је да утврде чињенице.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар