среда, 14.03.2012, 07:30 -> 10:56
Гасификација аутомобила
Возачи протеклих недеља опседају сервисе који у аутомобиле уграђују плин, јер је вожња на плин упола јефтинија од бензина.
Вожња је упола јефтинија онима који возе на гас, а возачи протеклих недеља опседају сервисе који у аутомобиле уграђују плин.
Уградња се заказује и по две недеље унапред, а неких јефтиних гасних уређаја из увоза је нестало.
Иако су многи мислили да, купујући дизел аутомобиле, решавају проблем скупе вожње, потпуно различита тржишна кретања учинила су да дизел постане мање пожељан од плина.
Проста рачуница каже да се вожњом на плин, уместо на бензин, на 1.000 километара уштеди 55 евра, а на 10.000 километара 550 евра, што практично исплаћује инвестицију у року од годину дана.
Међутим, плински уређаји морају бити атестирани, што кошта додатних 7.000 динара.
Морају се пријавити при регистрацији и редовно одржавати. Казна за избегавање те обавезе је 8.000 до 16.000 динара, мада у пракси многи пре техничког прегледа скину боцу, па је поново врате, тако да угрожавају и свој живот и туђе животе, кажу у овлашћеним сервисима.
Овлашћени увозник ГТА Горан Пешић каже да је распон цена од 23.000 динара до 50-60 хиљада динара.
Уградњом плинског уређаја штедите новац и директно и индиректно.
Директно, зато што је ауто-гас дупло јефтинији од цене моторног бензина, а индиректно тако што се век уља, свећица и других делова у мотору, па тиме и самог мотора, продужава 30 одсто, кажу струцњаци.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 31
Пошаљи коментар