петак, 14.11.2025, 13:46 -> 20:08
Извор: Промо
dm drogerie markt: Још једна година поверења и успеха захваљујући стабилном расту и новим пројектима - учвршћена позиција у Србији
Компанија "dm drogerie markt" забележила је још једну успешну пословну годину, с наставком стабилног раста, улагања и иновација на домаћем тржишту.
Уз укупан промет од 46,6 милијарди динара као и раст од 21,88 одсто, dm је додатно учврстио позицију међу водећим ланцима у Србији. Укупне инвестиције у протеклој години износиле су 1,07 милијарди динара, што сведочи о континуираном развоју продајне мреже, дигиталних сервиса и одрживог пословања.
Током пословне 2024/2025. године у Србији је отворено шест нових и реновирано осам продавница, тако да dm у нашој земљи послује у 40 градова са укупно 136 продавница и 2190 запослених.
На нивоу "dm Групе" у свих 14 земаља остварен је промет од 19,197 милијарди евра, а овај ланац запошљава преко 93.000 људи.
"У dm-у верујемо да се одговорно пословање и стабилан раст међусобно подржавају. Наша пажња усмерена је на људе – купце, запослене и партнере, јер они су срж свега што радимо. Настављамо да инвестирамо у развој заједнице и иновације које свакодневни живот чине једноставнијим и квалитетнијим. Наша дигитална решења настала су из искреног слушања потреба купаца, вођена уверењем да технологија треба да буде алат који помаже и оснажује људе, а никада их не ограничава", изјавила је Весна Стојановић, директорка "dm drogerie markt" Србија и Северна Македонија.
Дигиталне иновације и нове погодности за купце Протеклу пословну годину обележила су улагања у савремене технологије и унапређење корисничког искуства.
"У одређеним dm продавницама широм Србије уведене су самоуслужне касе, које омогућавају купцима бржу и једноставнију куповину. Имплементиран је нови модул е-Рачун у апликацији 'Мој dm', захваљујући ком се сви фискални рачуни аутоматски чувају у оквиру корисничког налога", рекао је овим поводом Бранко Басар, руководилац Експанзије и прокуриста "dm drogerie markt" Србија и Северна Македонија.
Компанија је представила дигитализовани dm babybonus у оквиру апликације "Мој dm" који родитељима доноси ексклузивне купоне и омогућава им њихово лакше коришћење. Поред тога, уведена је додатна погодност да се приликом онлјан куповине може плаћати и дм поклон-картицама.
Још више за ваш новац – dm увек повољно
Висококвалитетни dm брендови, погодности у оквиру апликације "Мој dm" и конзистентан концепт дугорочно повољних цена и даље су три стуба приступачности цена у dm-у.
Купцима је доступно 30 dm марки као што су "Балеа", "Алверде", "dmБио", "Денкмит", "babylove" и друге.
Доследност у квалитету и повољним ценама задржала је поверење купаца, који dm препознају као најпоузданији избор за свакодневну куповину.
Јединствени догађаји и искуства за купце и у протеклој пословној години dm је ставио посебан нагласак на женско здравље у различитим иницијативама и догађајима посвећенима неговању тела, ума и духа.
Кампањом #potpunoja, dm је и ове године подстакао жене да прихвате себе у потпуности – уз инспиративне приче, релевантне садржаје и активности који промовишу аутентичност и самопоуздање. Посебан догађај ове године био је и dm shetreat у Аранђеловцу, дводневни скуп који је својим предавањима и радионицама о женском здрављу и емоционалној равнотежи још једном подсетио на то колико је важна свеобухватна брига о себи.
У складу с тим, највећи бјути догађај у Србији "Find your Beauty" пружио је прилику хиљадама посетилаца да се упознају са преко 40 брендова и да на радионицама и мастер класовима додатно негују своју лепоту и самопоуздање.
Трећи циклус dm подкаста пружио је платформу за значајне и отворене разговоре о телу, менталном здрављу и успостављању равнотеже у свакодневном животу, док је dm Женска трка славила снагу заједништва и активан, здрав стил живота као неизоставни део женског благостања.
Друштвена одговорност и одрживост
Одрживо пословање остаје стратешки приоритет компаније. Током пословне 2024/2025. године, dm је реализовао низ иницијатива и донација укупне вредности од 32,12 милиона динара.
Компанија је у протеклој години такође представила Извештај о одрживости за 14 земаља dm Групе, наглашавајући снажну посвећеност развоју еколошки одговорних решења у свим сегментима пословања.
"Одрживо пословање за нас није само циљ, већ је и начин на који свакодневно доносимо одлуке – од одабира асортимана до подршке заједници. Верујемо да раст има смисла само ако доноси добробит и другима, због чега континуирано улажемо у пројекте који доприносе заштити животне средине, здравијем друштву и једнаким шансама за све. Поносни смо што се та одговорност огледа у донацијама и друштвено одговорним иницијативама које су одавно део нашег идентитета", изјавила је Александра Оливера Корицхи, директорка dm Србија и Северна Македонија.
У мају 2025. године завршен је шести циклус пројекта "Засади дрво", који је dm покренуо са компанијом WМG и партнерима, а захваљујући ком је Србија постала богатија за милион нових стабала.
Од септембра 2024. године, dm је званични носилац сертификата IСО 50001, међународно признате потврде која одражава успешно управљање енергијом и континуирану посвећеност унапређењу енергетске ефикасности.
Овај сертификат додатно истиче еколошку одговорност компаније која броји 75 продавница потпуно снабдеваних електричном енергијом из искључиво зелених извора, чиме dm активно доприноси одрживом развоју и заштити животне средине.
Посао надахнут животом
Компанија dm наставља да унапређује услове рада и показује доследну посвећеност својим запосленима. Током претходне пословне године, запосленима је увећан број дана годишњег одмора док су зараде повећане у просеку за 10 одсто.
Интернационална емплоjер брeндинг кампања "Посао надахнут животом" истиче вредности које компанија негује – сигурност, поверење, подршку и снажно заједништво – а које омогућавају сваком запосленом да остане свој, развија се лично и професионално, истовремено одржавајући здрав баланс између посла и приватног живота.
Почетком септембра dm је лансирао редизајнирану каријерну страницу dm-jobs.rs, која је још савременија, приступачнија и боље прилагођена потребама савременог тржишта рада.
Темељи развоја
Захваљујући континуираном унапређењу онлине куповине и дигиталних сервиса, dm је у протеклој пословној години освојио неколико признања чиме је потврђен квалитет и иновативност дигиталних решења која дм развија за своје купце.
Компанија "dm drogerie markt" наставља да унапређује пословање са фокусом на своје купце, иновације и одрживи развој, градећи дугорочне вредности и поверење на тржишту Србије.
Улагањем у технологију, одрживе пројекте и развој запослених, dm доприноси квалитету живота заједнице и поставља темеље за даљи раст одговорног пословања.
Коментари