Читај ми!

Чишћењем Аде Циганлије завршена четврта сезона пројекта "Волим реку, а ти?"

Компанија Хенкел Србија је у сарадњи са Савезом организација подводних активности Републике Србије (СОПАС) протеклог викенда завршила четврту сезону пројекта "Волим реку, а ти?", у оквиру којег се чисте водена богатства наше земље. Том приликом, очишћено је београдско излетиште – Ада Циганлија, а укупно је извучено око 350 килограма отпада.

Овим поводом, директорка маркетинга компаније Хенкел Милица Шљиванчанин, изјавила је: "Пратећи нашу Стратегију одрживости, ми у Хенкелу смо посебно фокусирани на заштиту природе и очување животне средине. Посебно ми је драго што смо данас овде, јер Ада Циганлија важи за најпопуларније купалиште у летњој сезони, али и шеталиште са великим бројем садржаја током целе године, а ми ћемо овом акцијом допринети да језеро и приобаље буду чистији након летњег периода и сезоне купања".

"Будући да са компанијом Хенкел делимо исте вредности, поносни смо што већ четири године остварујемо одличне резултате и заједничким снагама доприносимо очувању водених богатстава Србије. Чврсто верујем да ћемо и у годинама пред нама наставити у овом смеру и на тај начин заштити нашу планету", изјавила је Божана Остојић, председница Савеза организација подводних активности Републике Србије.

Пројекат "Волим реку, а ти?" спроводи Хенкелов пословни сектор Consumer Brands у склопу кампање "Промена почиње од нас", а током ове, четврте сезоне укупно је прикупљено око 2,5 тоне отпада и то из Завојског језера код Пирота, језера Врутци код Ужица, Перућца, језера Ћелије код Крушевца, Градског језера у Белој Цркви и Аде Циганлије.

О Хенкелу

Захваљујући јаким брендовима, иновацијама и технологијама, Хенкел заузима водеће позиције у областима индустријског тржишта, као и производа широке потрошње. Пословни сектор Adhezivi Tehnologije глобални је лидер на тржиштима адхезива, средстава за заптивање и функционалних премаза.

Са пословним сектором Consumer Brands, компанија заузима водеће позиције на многим тржиштима и категоријама широм света, посебно у сегментима неге косе и детерџената и кућне хемије. Три најснажнија бренда компаније су Loctite, Persil и Schwarzkopf.

У фискалној 2022. години, Хенкел је остварио продају више од 22 милијарде евра и кориговани оперативни профит од око 2,3 милијарде евра. Хенкелове приоритетне акције излистане су у немачком индексу DAX. Одрживост има дугу традицију у Хенкелу и компанија има јасну стратегију одрживости са конкретним циљевима.

Хенкел је основан 1876. године и данас запошљава разноврстан тим од више од 50.000 људи широм света – уједињен снажном корпоративном културом, заједничким вредностима, као и заједничком сврхом: "Pioneers at heart for the good of generations." За више информација, молимо вас посетите www.henkel.com.

недеља, 19. мај 2024.
18° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара