Кока-Кола реконструише 20 фудбалских терена широм Србије

У сусрет Светском првенству у фудбалу, компанија Кока-Кола на свој 128. рођендан започиње кампању "Првенство свих нас", у оквиру које ће у 20 општина широм Србије до краја године обновити мале фудбалске терене за генерације будућих шампиона. Средства за реконструисање терена за игру ће се од данас одвајати од сваке продате Кока-Кола боце.

Као велики промотер активног живота, Кока-Кола жели да младима,али и свим страственим љубитељима фудбала омогући да поделе радост, тимски дух и инспирацију коју ова игра пружа милионима широм света. Кока-Кола верује да Фифа Светско првенство у фудбалу треба да буде првенство за цео свет, јер сви заслужују да у њему учествују и осете снагу игре која ствара нераскидиве везе милиона људи, подстиче заједништво, другарство и активан живот.

"Терени који ће бити обновљени су у јако лошем стању и налазе се у срединама са великим бројем младих и израженом жељом и потребом за бољим условима игре. Двадесет општина су пажљиво одабране, сходно демографским и социјалним параметрима, у блиској сарадњи са Националном алијансом за локални економски развој, партнером који нам је помогао и у кампањи за 45 активних зона", истакла је Милица Стефановић, представница компаније Кока-кола, и додала:

"Посебан акценат стављен је на оне у којим су најниже просечне зараде, а коначни одабир направљен је тако да су равномерно покривени сви делови наше земље. Изузетан допринос дао је ауторски тим продукције 'Циклотрон', који је обишао све одабране општине и на основу утврђених параметара дао предлог терена чије ће реновирање највише значити локалној заједници", рекла је она.

Терени ће бити реконструисани у следећим општинама: Александровац, Бачко Градиште, Ћуприја, Књажевац, Ковачица, Краљево, Кула, Ниш, Нови Бечеј, Пожаревац, Пријепоље, Раковица, Сента, Смедерево, Сремска Митровица, Суботица, Шабац, Трстеник, Врање и Земун. Више информација о начину избора локалних терена и локацијама можете видети овде.

Страствени фудбалски фанови у Србији и хероји локалних терена треба да се осете као део првенства, јер су то заслужили својим спортским духом и навијачком емоцијом. Кока-Кола жели да пружи инспирацију свима који желе да једног дана донесу пехар у своју земљу и зато ће током кампање промовисати дух фудбала и незаборавне тренутке који настају током игре, као и начине на који овај спорт може да оплемени животе сваког од нас.

Број коментара 12

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 01. јун 2024.
28° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије