четвртак, 21.11.2013, 13:27 -> 13:34
Пепси мучио вуду Роналда!
Пред реванш меч баража за СП између Шведске и Португала, огранак компаније "Пепси" у Шведској имао је рекламну кампању у којој вуду лутка носи дрес Кристијана Роналда и итзложена је различитим начинима мучења. Кампања је изазвала бес португалских навијача а "Пепси" је након тога упутио званично извињење.
Уочи друге утакмице баража за СП у Шведској, где је гостовао Португал, представништво "Пепсија" у овој скандинавској земљи имало је маркетиншку кампању у којој је Кристијано Роналдо предствљен као вуду луткица изложена мучењу. Пошто је ова идеја извавала опречне реакције, америчка компанија је упитала извињење свима који су били погођени рекламама.
Кампања је, очекивано, изазвла велики бес навијача у Португалу, који су у он-лајн петицији за бојкот овог освежавајућег пића под називом "Never drink Pepsi again" (Никада више не пити Пепси) на Фејсбуку за кратко време сакупили 43.000 људи.
Пепси у званичном извињењу истиче да није има намеру да вређа било кога.
"Никада нисмо хтели да ставимо спорт и такмичарски дух у негативни контекст. Жао нам је ако је неког увредила ова кампања и због тога смо је и обуставили. Упућујемо извињење свима које је све ово погодило", стоји у извињењу.
Кристијана то очигледно није превише дотакло јер је у два меча постигао чак четири гола и "одвео" свој тим у Бразил, задививши својим партија цео свет. Укупан резултат овог двомеча био је 4:2 у корист Португала.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар