Читај ми!

Са београдских сцена – Трагом звука кроз крајеве Србије

Чућете снимак концерта који је под називом „Трагом звука кроз крајеве Србије” одржан 8. новембра прошле године у Галерији Арт Гет, Културног центра Београда

Фаготискиња Милена Станковић, флаутисткиња Стана Крстајић и пијаниста Уки Оваскаинен извели су дела српских композитора писана за фагот и са фаготом. На програму су била дела Александра Вујића, Милане Стојадиновић Милић, Владимира Тошића, Дејана Деспића, Светлане Савић, Станојла Рајичића и Маје Ле Ру Обрадовић.

Концерт је отворен комадом под називом Из Источне Србије за флауту, фагот и клавир Александра Вујића, а уследила је композиција Да ниси нешто заборавио за флауту и фагот Милане Стојадиновић Милић. Потом ћете чути Дуал Владимира Тошића из 1992. године, једну од првих постминималистичких композиција овог аутора. Заснована на строго конципираном сложеном репетитивном процесу, према речима музиколошкиње Марија Масникосе, композиција искорачује из простора радикалног минимализма само захваљујући специфичној "тродимензионалној" физиономији репетитивних модела са којима се ради. Ови модели симулирају најчешћу фактурну организацију тоналне музике - мелодија + пратња, те и сама композиција припада пољу постмодерне симулацијске уметности. 

У наставку ћете чути: Колаж опус 139 за соло фагот Дејана Деспића, Сенсибиле и прелудијум за клавир Светлане Савић и Песму и игру за фагот и клавир Станојла Рајичића, Базар четири ветра Маје Ле Ру Обрадовић и Аргентински танго за флауту, фагот и клавир Александра Вујића.

Уредница емисије Марија Вуковић



Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом